GOOOD MOOORGOOOON !

Hej ! Haha, idag är jag jäkligt glad ! I morgon kommer min kusiner, och jag ska på melodifestevalen generalgenrepet, jag fick en snygg tröja från bikbok, mamma gillade julklappen från mej, idag ska jag på fest, jag fick ett läppglans av Toby, jag fick ett par jeans leggings från felicia, jag fick the sims 3 destination världen av Setfan och Frida och mamma (jag råkade få två så vi ska byta ena till ett ds spel), jag fick ett presentkort på Åhlens på 500 kr av mormor och moffen, jag fick 600 kr av mamma att shoppa vad jag vill för, runt presentkortet på åhlens var ett par strumpor :), jag fick en smikbox, det är snart julafton, jag fick ett gulligt litet badset och en lite gosedjurs råtta av mamma som hon såg på ikea och var tvungen att köpa ! Jag är såklart glad för mycket annat ! Nu kommer bilder på mina nya saker !


 :P

Present kortet

 Min nya tröja från bikbok
 Jag ser muppad ut på bilden men vem bryr sej ! ?

 Wohooo !

 Jeans leggingens !


 Råttan ! XD

 600 kr !

Sminkboxen !

 Dusch/bad set

 Läppglanset från Toby 
                                    
    
                                                                          TACK FÖR ALLA JULKLAPPARNA ! ! !



                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0