Scary...:)

Hej! Idag på lucia träningen i skolan svimma och spydde en kille. Lite obehagligt ! Det första man tänker är liksom att "OMG, e han DÖD ?" Haha, fast jätte många såg honom spy (inklusive mej) och typ alla mådde illa efter (inklusive mej igen;)). Så vi avslutade inte träningen. Idag ska tiiep Peo följa med på min judo träning, piinsamt ! ? Juste, sen när jag skulle hem från skolan var det en kvinna som följde efter mej och sen när jag tittade på henne (hon stirrade på mej heeeela tide) så svängde hon in på ett sälle, men sen när jag gått en bit så hörde jag att nån kom bakifrån så jag kollade bakåt. Mystiken tätnar!:9 Nee, men det var samma kvinna! Scary ! 
 
//Fannsan!:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0