Fortfarande i Finland!

Hej! Nu har vi varit på Särkänniemi. Jag åkte Trombi och den är så himla läskig! Man håller på att tappa fotfästet hela tiden och så tappar man nästan fästet men händerna också! Usch! Idag ska vi till Eijas -jag tror det var- faster och hennes man. För några år sen åkte vi till flera släktingar i rad. Vid varje ställe fick vi fika! Jag har just fått reda på att när vi kommer hem så ska vi vara hemma ett tag och sen ska vi till mina kusiner i Göteborg. Då ska vi till Liseberg för första gången! Det ska bli kul!
Hej då!


Kommentarer
Postat av: filippa

Är du från Finland :)?

förresten så har jag ny design på bloggen, och det vore jättekul om du kunde kommentera vad du tycker om den. Kram

2009-07-24 @ 23:59:22
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0