Guuud vad roooligt!

Hej! Det var jäätte roligt på Gröna lund!  Jag åkte många saker som jag inte har åkt förut. Jag åkte insane, katapulten, extreme, pop-expressen, jetline och ganska många fler. När jag och Felicia hade åkt insane  var nåt av det första hon sa "aldrig  mer!". Jag mamma och Felicia gick spök huset. Det var jätte kul för Felicia blev jätte rädd hela tiden och sa jag "vill gå ut, snälla kan vi gå ut". Det var väldigt underhållande! I morgon ska vi åka och bada. Det ska bli kul det med!
Men juste i sommar ska jag åka till Finland med pappa. då ska vi gå på ett nöjest fält som heter Särkänniemi. det är det roligaste jag har varit på. Där finns världens bästa attraktion som heter Tornado. Det finns en till som jag inte gillar som man ligger ner på!  den heter Tombi.Usch! Jag lägger in bilder på dom 2. Herrå!



 Katapulten!

 Extreme!

 Jetline!

 Pop-expressen!

 Spöök huset!!!

 Insane!

 Min älskade Tornado!

                                        Trombi! Blä!

Kommentarer
Postat av: ahlander

sv: tack så mkt sötnos!

2009-06-22 @ 20:58:16
URL: http://aahlander.blogg.se.
Postat av: Bea

Hoppas att din vecka börjat bra :) ♥

2009-06-23 @ 00:26:21
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0