Slappa i soffan hela dagen lång!

Hej! Idag har jag slappat hela dagen. Det är det som är så bra med lov. Man kan göra nästan vad man vill! när jag vaknade i morse rörde jag mig lite och kände att jag låg på någonting. Det var Idamathildas barbie sko! Det gjorde ganska ont att ligga på den. Hon kollade på en barbie film för hundrarade gången idag. Jätte jobbigt. Hon kollade på den när vi åkte hem och från Jämtland förut. Alltså blev det 14 timmar med samma film flera gånger! Just nu springer Idamathilda fram och tillbaka över golver och skriker färdi gå/kör (klara färdiga gå/kör! jag kommer säkert få tinnitus (vet inte hur det stavas) på grund av henne.
Kram!


 Filmen Idamathilda kollar på "prinsessan och tiggarflickan!"


Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

Nu gäller det! Ta chansen att anmäla dig till veckans blogg i min blogg, desto mer du kommenterar så blir din chans betydligt större. SÅ ta chansen NU!:D

2009-06-16 @ 14:40:10
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: frida

jippie! NOT

2009-06-17 @ 14:43:09
URL: http://bestfriidiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0