Judo!

Hejsan alla söta! Jag får inteskaffa facebook! Det suger! Bara för att jag är elva! Bajs! Jag måste bajsa av mej!(får inte säga bajs för pappa så jag skriver det istället) Bajs bajs bajs!!!!  Hihi! Jag får avdrag på veckopengen om jag säger det bara för att Felicia säger det hela tiden! Idag ska moffen (låtsas morfar) skutsa mej till judon. han har aldrig gjort det förut... snälla gå in på min kompis blogg pattson.blogg.se. Tyvvär kan jag inte göra länkning på den här datan (bajs). Juste, har glömt att säga det men jag fixar bloggen när jag kommer till mamma för som ni vet dampar den här datan!!!! Puzzz!!! <33

Kommentarer
Postat av: milli

Tack!!! Love u (som kompis asso)

2009-11-04 @ 15:06:21
URL: http://pattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0