God ööh förmiddag???

Hej! Idag har jag bara chillat! Sköönt, fast lite tråkigt... Inget bra på tv. Felicia är på bio med sina kompisar, och mamma jobbar. När jag vaknade tog jag en dusch. Fast när jag precis hade vaknat ringde Malin<3. Hon började prata om några böcker vi hade lånat från bibblan och jag fattade typ ingenting i början ;) När hon hörde att jag pratade lite konstigt frågade hon om hon hade väckt mig. När jag hade sagt nej frågade jag varför hon gick upp så tidigt. Malin sa att kl var typ 09:15. Jag tyckte det va tidigt. Igår kväll öppnade jag fönstret för att jag tyckte att det var varmt. Bad idé. När jag vaknade var det iskallt!! Puzz alla söta!!


 Så mobil har jag! Lite jobbigt med touch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0