Kanelbullens dag och Stella/nåt annat!

Hej! Idag träffade jag min uuuuuuur gulliga kusin. Hon var mini liten! Hon blundade nästan hela tiden men när hennes farmor bytte blöja på henne så kollade hon på mig som stog bredvid jätte mycket! Vi åt bullar hos dom  och höll på med henne. Just nu pratar dom om att hon kanske ska heta Stella. I går var vi ju på pappas kompis land. Det var jätte mysigt med en brasa och så åt vi tacos! Hunden Totte gick och fixade med filten jag hade på mig och gjode det skönt för sig för sen la han sig i mitt knä och somna! Pappas kompis Linus har två barn, Frida och Fillip. Frida har 3 hästar! Aja nu ska jag surfa lite på internet och lite annat. Herrå!

Kommentarer
Postat av: frida

men vad menar du med bilden från min header? (stavning..?)

2009-10-04 @ 17:38:32
URL: http://bestfriidiis.blogg.se/
Postat av: frida

jaha! nu fattar jag vad du menar! <3

2009-10-05 @ 16:14:15
URL: http://bestfriidiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0