Mys i soffan!

Hej! Just nu sitter mamma och min judo tränare Camilla och tittar på körslaget i noffan (som  Im alltid sa förut) =) Jag ska bara skriva ett kort inlägg om inget, sen ska jag joina dom. Jag gjorde typ inget ida förutom att messa med Malin och läsa. Boken som hette "hur kär får man bli?" var bra. Till middag åt vi hemmagjord pizza. Camilla berättade om en kille som ska börja i min grupp som inte ser så bra. Om vi säger att vi ser 100 procent så ser han 5 procent. Jag bara SHIT! Han ser ju inte mycket alls då, Jag tror att han var blind på ena ögat och såg sina 5 procent på andra!!! Okej det blev inget kort inlägg!!! Aja nu ska jag joina dom... Herrå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0