Reklamer!

Hej! Hatar ni också reklamer? Jag blir så lack på alla reklamer, som t ex. scan reklamerna "ingen morgon är den andra lik" eller va f*n dom säger! Usch! Förutom dom reklamerna som berättar vad som kommer på tv, fast det kan man ju se på text tv. Idag kl 21:00 är det king Arthur på kanal 9. Jag älskar den filmen!!! Jag gillar filmer där det är förritiden dår dom krigas och så ska det vara romantiskt och gärna fantasy filmer. Sagan om ringen filmerna är skit bra och skorpion king och sånt. Fast jag tycker om Indiana Jones också! Och roliga filmer! Puzz!! <33



Kommentarer
Postat av: Sofia

Den har jag inte sett. Kanske ska kolla lite!

2009-10-26 @ 14:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0