Tjaoo!!

Hej! Sorry att jag inte skrev igår, var lite bissy. Jag var ju på disco, på F****** skolan. En kille från min klass plankade in på discot lite senare på kvällen. Jag messade med Malin under kvällen för hon ville veta vad som hände. Idag vaknade jag typ åtta men låg kvar i sängen till typ 10:30. Jag har presic duschat... Just nu bloggar jag från min syrras rum. Jag har alldrig använt hennes data förut, men just nu paxar mamma den andra datan. Igår när jag skulle hem från discot var det några killar som också cyklade (jag cyklade) som typ var i min ålder som typ cyklade efter mig och sen när jag höll på att låsa cykeln, cyklade dom förbi och en av killarna sa "där var hon". Fast dom fortsatte cykla. Herrå!

för disco!

för gammal lukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0