Vintertid!

Hej! I natt byttes det ju till vinter tid. Jag gillar vinter tid mer än sommartid eftersom att man får sova längre!!! Hehe! Little miss sunshine var rolig! Specielt i slutet när hon säger att hennes farfar ligger i bilen och hon börjar strippa! Haha! Har ni sett Yes man nån gång? Jag har inte sett den men jag har bestämmt mej för att se den eftersom att jag har sett det här klippet! (jag lägger inte det strax) Puzz!

http://www.youtube.com/watch?v=4h6iCn0301M Tryck på länken. Det är red bull scenen! Han måste säga jag till allt! <33


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, den var ju skit kul! :)

2009-10-25 @ 14:16:39
Postat av: Sara

Den ska jag se! Den verkar ju hur rolig som helst!

2009-10-25 @ 14:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0