Flummig och jag!

Hej! Idag har flummig (Frida) och jag varit med varann. Jag kallar henne det på skoj! =)  Det var några killar på våningen över som pratade med oss. Skit knäppa!!! Fast innnan det så gick vi ut i roliga kläder. Jag lägger in några bilder på oss! Frida flummig hade på sig: skidglasögon och morgonrock och hon höll i en spruta! Jag hade på mig en morgonrock, tomteluva ett halsband och höll i ett paraply! Haha det var kul, fast alla stirrade! Jag gillar inte att ha allas blickar på mig! =) Idag hade vi ju hemkunskap. Vi gjorde frukost! Inte så kul... Det blev korvstroganoff ida till lunch! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Nu måste Frida hem! Synd! Herrå!

För att vara flummig!

För att vår vattenballong som Frida flummig kastade ner från balkongen blev STULEN! Snyft!

 

 Haha Frida flummig!


 Även jag lite flummig!

 Hon låtsas dricka från sprutan! Ysch!

 Orkar inte rotera!

Hon ska hem!

 Okej, lite muppad bild eller väldigt muppad bild!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0