Svamp plockning och medeltids marknad!

Hej! Idag tvingade pappa oss att plocka svamp. Jag tycker inte att det är så kul! Fast innan det skulle vi på nån medeltids marknad. Den var jätte tråkig (det tyckte dom andra också). Mormor låtsas morfar och min morbrors hund Toby var med. Toby drog jätte mycket i kopplet i skogen. Eftersom jag inte har skrivit på typ tre dagar så har det hänt ganska mycket som jag inte har berättat. i Fredags kom min farfar och hans hund Malte. Malte är en Jack russel och jätte söt. Dom kom för att pappa och Eija skulle på en bröllops fest igår. Det var första gången Alva skulle vara utan Eija på kvällen och somna utan henne! Det lyckades för hon somnade på kvällen. I dag åkte farfar hem och vi plockade svamp. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0