Grattis !

Hej ! Grattis till Malin, som är en jätte bra kompis ! Hoppas att du har en bra födelsedag !♥ Nu har jag blivit sjuk igen... Jag har feber och är jätte förskyld ! :( Så idag har jag legat i soffan och mått skit. Juste, igår kom jag in på V*****skolan ! Det var ju väntat att jag skulle komma in, men det är ändå kul att få papper på det !^^ Min skola går typ i första hand att komma in. Jag ska typ välja franska i första hand, spanska i andra hand och tyska i tredje hand. Jag har haft lite problem att välja om jag vill ha spanska i första hand elr franska i första hand, men nu har jag bestämt mej för franska. När mamma kom tillbaka efter att ha handlat, så hade hon köpt en isglass till mej så att jag kunde kyla ner mej. Så jag satte den mot pannan och hon sa typ "Ööh Fanny, du ska ju ÄTA den !". Det var typ en Twister. jag känner typ inte smaken av ananas som ska finnas i den. Det är säkert det gula i mitten. Puss !


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Fannsan:) Jag kom oxå in!! Krya på dig, saknar dig skit mycket<3 Hehe jag har lite problem, ska ja välja franska elr spanska i första hand??! Hjälp mig, snälla;) Puss puss

2010-04-09 @ 11:08:30
URL: http://pinksisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0