Home sweet home <3

Hej ! Nu är jag hemma igen ! det blev en snabbis i Gbg. Jag grät typ hela begravningen och ett tag efter. Min farfars bror spelade säckpipa. Det var typ min gammel farmors favorit del i en låt. Sen så skulle vi sjunga men jag kunde typ inte för att jag grät ! Haha, jag såg hemsk ut efter ! ^^ Alva skrek under begravningen ! Det var jätte pinsamt. Hon sa typ "Bruuuummmm" och "Neeeejjjjj" och sånt. Det låter gulligt när hon pratar ! Och sen när vi skulle fika efter så skulle farfars bror hålla tal och prata om farmor Gunn. I slutet så så han typ "Lilla mamma, jag vet att du älskade oss och du vet att vi älskar dej" och han började nästan gräta/grät. Då höll jag på att börja gråta igen !

Idag när vi skulle hem så stannade vi i Gränna och köpte polkagrisar. Jag köpte super-sur och salt päron. Salt päron var god. Super-sur har jag smakat förut. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0