Mjukglass !

Heej ! Idag i skolan hade vi typ engelska som sista lektion. Vi spelade et bingo som kanske inte va det roligaste ! Sen efter skolan så gick jag, Mikaela och Malin till ica och köpte årets första mjukglass ! Det var gott ! Efter ett tag var de tvungna att gå och jag cyklade hem till pappa. Där var Felicia med två av sina kompisar och jag gjorde läxan. Jag hade lite problem med att välja namn till de som skulle bo i en lägenhet (vi ska skriva en mini roman med några som bor i 4 olika lägenheter) så de gav mej förslag. det slutade med att tjejen får heta Kenneth (haha) och hundarna får heta Bob och Lisen ! Hehe, tjejen heter Kråkberg i efternamn ! Puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0