Nya skor

Hej ! Igår var ju jag och mamma i jakan och jag köpte ett par skor och mamma bestämde sej för att köpa en touch mobil !^^ Så nu har hon en cool ny mobil ! :) Sen cyklade vi hem till mormor och moffen. Toby var där och vi åt middag där osv... Dom skulle åka till landet idag och frågade om jag ville följa med, men jag var ganska trött idag. Jag satt uppe och kollade på nån film som jag glömt bort vade den heter, och sen kunde jag inte sova på ett tag. Så jag följde inte med. Aja, den här gången skulle dom bara städa och sätta på värmen och sånt. Jag ska ju dit mkt i sommar ! Idag har jag städat och slappat och imorgon är det skola -.- Puss ! ♥

 

Kommentarer
Postat av: Malin

kan du inte lägga ut bild på skorna?? Fick oxå nya skor ida;)

Kram<333

2010-04-25 @ 17:43:16
URL: http://pinksisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0