Prov ! :(

Hej ! Idag hade vi ett tabellprov i skolan ! Jag gillar inte tabellerna och...ja, i stort sett hela ämnet matte ! På lördag ska jag och mamma kanske in till stan och gå runt, beroende på hur vädret är. Idag var läxan en engelsk text och ord så jag har suttit och övat glosor under kvällen. Jag kommer säkert glömma dom tills imorgon ! I allafall stavningen ! ^^ Det var nåt konstigt ord som donkey sanctuary (stavning). Jag undrar om jag nånsin ska säga det efter det här förhöret ! Jag kommer inte direkt jobba på en bondgård för åsnor i England när jag blir vuxen ! Haha, jag kan inte se framför mej hur det skulle se ut om jag red på en åsna elr skötte om en ! Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0