Skola igen då.

Hej ! Nu är det skola igen då... Okej, det är ju inte så jätte tråkigt eftersom att man träffar alla sina kompisar igen ! Men annars är det tråkigt !^^ Just nu sitter jag och drogar "eeinie Meenie" med Justin Bieber och "Take it off" med Ke$ha. Haha, dom är fett bra ! Idag hade vi hemkunskap. Inte kul, men en bra nyhet är att vi slutade typ i tid för första gången ! Tror jag... Idag på lektionen när man skulle lägga ner några pappar i väskan så trummade jag lite med händerna på min bänk. Då fick min fröken damp och sa typ: Det var INTE det jag sa att ni skulle göra. Jag fattar inte varför hon blev sur ! Puss !


Kommentarer
Postat av: Malin

Jupp, eeinie meenie e grymt bra:D

Har skit tråkigt här hemma:(

Puss puss lilla gmn:*

2010-04-13 @ 09:56:49
URL: http://pinksisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0