Teater

Hej ! Idag hade vi glos provet. Jag tror att det gick bra ! Det var ju enkla ord. Sen skulle man spela upp en mini teater på engelska (från en text) med 2-6 (?) personer. Jag var med Lovisa och jag skulle låtsas att jag stog under ett paraply, så jag ritade ett på tavlan och höll handen framför. Haha, det var jätte fult ! Just nu lyssnar jag på "Kiss'n'tell, som jag tycker är väldigt bra ! Jag fattar inte varför det har börjat regn-snöa ! Usch, det blir jävligt kallt när man ska cykla ! Juste, min fröken tycker att min K:n ser ut som ett l och ett c så att det blir lc ! Det tycker inte jag ! Jag hade skrivit rätt på ett litet svenska glos test, men hon strök unde mina k:n ! Så nu måste jag öva på att skriva k:n som hon tycker är rätt ! Imorgon är det FREEEDAG ! Puss ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0