The grudge

Hej !

Snart ska jag och mamma till Jakan och gå runt där.

Sen ska vi ju till mormor och moffen ikväll.

igår kollade jag på "The grudge" med Felicia och hennes kompisar !

SE ALDRIG DEN !

Asså fyfan vilken obehaglig film !

Jag satt och höll för öronen typ hela tiden !

En riktig skräckis !

Sen efter den kollade vi på "Brokeback mountian".

Den var ganska bra, men jag kollade inte klart !

Det var inte en skräckfilm !

Usch, kanske lägger upp "The grudge" trailern sen !

Den slutar skit dåligt också !

Puss ! ♥

 Bilden på filmfodralet


 Haha, grudgen !



Kommentarer
Postat av: malin

Vill se den!!!<3

2010-08-20 @ 15:24:01
URL: http://pinksisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0