.

Hej! Ska nog gå och lägga mej snart. Ska gå upp kl 9 imorgon. Usch, va tidigt det låter! Tänk sen när jag ska gå upp kl 7 till skolan:( inte kul! mammas kille är här så de har kollat på en film i vardagsrummet och jag har suttit i Felcias rum och kollat på nån film på 6:an. Mamma och Anders hennes kille) skulle kolla på några svenska filmer så därför satt jag vid Felicias tv. Jag har lite problem med svenska filmer, vet inte varför. Jag brukar aldrig gilla handlingen + att jag inte gillar att dom pratar svenska. Jag har blivit så van vid att don pratar engelska att det känns fel när don pratar svenska på en film!^^ Konstigt. Puss och godnatt<33

Kommentarer
Postat av: Malin

saknar dejje<33

2010-08-15 @ 22:06:15
URL: http://pinksisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0