skola igen då...

Hejhej <3 Nu är det bara imorgon kvar och sen på onsdag är det skolavslutining : D It makes me happy! x D Idag i skolan fick vi sluta tidigare från sista lektionen som var jumpa och så fick vi fika på matten för att det var vår sista lektion med vår matte lärare, för han ska sluta. Jag tänkte ge honom ett kort som jag blev tvingad att göra på franskan men jag "råkade" slänga det^^

Just nu sitter jag på mitt rum och funderar på om jag ska lägga in lite bilder från kameran. Hmm jag tror jag gör det. Här kommer dom:



 Det är blixten, det är inte jag som rodnar ; D


 trött?


 Haha, hon har en leksaks svamp i munnen x D

 julgranen


 Haha <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

söta bilder<3

2010-12-23 @ 08:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0