Avatar ! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Heeej ! Nu har jag kollar på Avatar med Felicia och hennes kompis ! Den är så jävla bra ! En av mina favorit filmer f o m. nu ! Åååh, jag vill se den igen och igen och igen o s v... Hehe, innan bion börjat satt vi och väntade på att bli insläppta. Under tiden kollade vi på en video på mobilen. Då kom hon som jobbar i kassan och sa nåt i stil med " Stäng av mobilen under filmen annars kommer förmodligen dom andra i salongen hugga huvudena av er ", typ alla där inne (inte så jätte många) började stirra på oss ! Det var skit kul ! Ssen satt det typ nåra idiot tjejer bakom oss i salongen och snacka skit om oss ! Jävla puckon, om ni ska på bio kolla då istället för att snacka en massa skit ! Filmen var ganska lång, typ 2h 20? min ! Jag gjorde det stora misstaget att köpa en stor läsk !  Jag drack upp den under första timmen. Gissa om jag var kissnödig när jag kom hem ;) Pözz !


Kommentarer
Postat av: Samantha

Jag älskar den filmen !

2010-01-31 @ 13:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0