Nämen heej ! XD

Hej ! Nu är jag hemma igen ! :) Hotellet var skit gulligt och det doftade jätte gott i lobbyn ! Hehe, jag stog typ på

första raden ett tag på skansen ! Det kändes lite konsigt att stå med jätte många låååånga vuxna runt sej ! Asså 

jag kände mej som en dvärg ! Det var fett fina fyrverkerier där ! Göta kanal 3 var bra ! Han gubben, sa typ skit

på dej/er heela tiden ! Fett kul med hans röst ! Juste innan vi gick till skansen, åt vi på Jensen's bøfhus (man

säger böfhus) ! Jag åt bananasplit till efterrätt ! Det var gott ! Sen gick vi till SKY BAR ! Woho ! Asså man ser typ

hela stan därifrån ! Det är jätte högt upp ! Dom spelade in "förkväll" där ! Det är fett fint ! 

                                                       
                                                                   GOTT NYTT ÅR FÖRRESTEN ! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0