Uschuschusch

Hej! Felicia har bestämt sig för att hon ska kolla på the grudge nu så hon tvingar mej att vara med, fast jag inte vill kolla på den igen! Så jag sitter här och håller på med datan istället. Hon är skit rädd^^ Och så försöker hon få mej att chatta med en av hennes killkompisar men det vill jag inte. xD Haha, jag försöker skriva ett långt inlägg så jag slipper kolla på filmen. Idag städade jag mitt akvarium i typ tre timmar och  nu är det ganska rent. jag ska inte på eclipse på söndag. Jag får kolla på den sen istället! Felicia sitter med täcket upp till hakan och kollar på filmen. Mamma kommer hem nån gång vid 12 tror jag så vi kommer vara ensamma ett tag. Jag kollade på scary movie för några timmar sen. Fast jag har sett den förut. Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0