Kista centrum

Hejhej! Igår åkte jag och mamma till kista centrum och sen när jag kom hem så funkade inte internet. Det var därför jag inte bloggade! I kista köpte jag en tshirt från Monki, två tshirts från newyorker och en tjock tröja från bikbok. Och så en mascara och en hårinpackning. Sen åkte vi till Jakobsberg och hyrde två filmer (Min stora feta grekiska semester och Date movie) och sen när vi kom hem skulle mamma till sin pojkvän och sova över där. Så jag och felicia blev ensamma lämnade med chips och sånt! Felicia kollade på en film med mej och sen gick hon in på sitt rum för restern av kvällen. Fast hon kom ut en gång för att fråga om hon fick resten av Polly godisarna.-.- Jag tänkte snart gå till biblioteket och låna några böcker. Det måste bara öppna först! Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0