Hejhej !

Hejhej ! :D Happy birthday to me ! ;) Hehe, imorse kom mamma, Felicia och Anders och sjöng för mig ! Det blev lite speed up, eftersom att dom ville göra sej i ordning ;) Sen öppnade jag mina presenter. Jag fick en tröja från gina, En prenumenation (stavning ?) på tidningen julia, tre par trosor (mamma brukar ge det), en berlock till mitt Thomas Sabo armband och en ghos wisperer box ! Det är typ box tre ! :)))) Sen gjorde jag mej klar och gick till skolan. Där hade vi idrott som första lektion. Det var bara tre tjejer som var med (jag var en av dom). Dom andra hade ont elr var förkylda och så + att några var och spelade tennis. Och Emelie (emele.blogg.se) var på nån tjej fotbollscup som dom vann ! Grattis ! :) Juste ett litet blogg tips är (alltså en blogg man borde besöka;)) pinksisters.blogg.se. Det är min kompis Malin och hennes syrras blogg ! Så gå in på den ! Pözz !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0