Hello ! :)

Hej ! Idag ska jag sova hos mormor och moffen (vet inte om jag har skrivit det innan). Det är för att mamma ska på fest och Felicia ska sova hos sin kompis. Jag känner inte för att vara ensam typ hela kvällen och natten. + Att Toby är hos dom ! :P Hehe, han se så söt ! Så fort man säger att "Ska vi gå ut Toby !?" så börjar han springa i cirklar runt en ! ^^ Imorse när jag vaknade så gick jag och la mej hos mamma och då hoppade han upp i sängen och började slicka mej i ansiktet och sen la han sin hals på min hals så att jag inte kunde andas ! Sen somnade han på min arm och då ville mamma ta kort men jag ville inte vara med så jag blundade. Hon fotade iallafall så jag sover inte men det ser ut som det ! Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0