Mammi igen då !

Hej ! Nu är jag hemma hos mamma igen då. Ganska skönt efter en vecka hos pappa ! :) Idag hade vi ett svenska prov där man skulle skriva nånting. Jag skrev om min "drömkoja" från när jag var liten. Hoppas att jag får godkännt ! Ni håller tummarna för mej va ? ;) Igår fick jag en ny berlock i födelsedagspresent till mitt Thomas Sabo armband. Det var från min faster Fia. En liten godis ! Jätte söt ! Så nu har jag fem ! Jag tycker att man kan ha kanske 6 st berlocker år gången, för man vill ju inte överdriva ! Man kan ju ha flera stycken men man ska ju inte ha alla samtidigt ! Har en jätte jobbig läxa som jag trodde var till igår. Så jag har redan gjort den !^^ Haha, det var ju ganska skönt ! Till middag blire köttbullar och typ makaroner. Kanske inte den roligaste maträtten men gott iallafall ! Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0