Mikaela och Snoooby !

Hej ! Idag efter skolan så följde Mikaela med mej hem. Vi kollade typ på tv hela tiden ! Toby (Snooooby) är hemma hos oss och ska sova över !^^ När vi skulle gå till ica och handla pizza (mamma fick välja mat) och chips så försökte han smita ut och komma med oss. När jag sen gick lite tidigare från ica för att gå till Toby så blev han skit glad ! Hehe, jag skulle gå på toa men så ville han med in och sen när jag stängde så ville han ut igen. Jag släppte ut honom och stängde dörren, men sen hör man honom gnälla utanför för att han vill in ! KORKADE LILLA HUND !^^ Love him ! Man kan väl säga att han är som mej !!! :P Snart blire väl Let's dance. Jag är inte så insatt i det programmet men mamma är så hon vill kolla. Jag får väl stå ut ! Puss !


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha japp helt klart<33333333

2010-03-27 @ 10:14:22
URL: http://pinksisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0