det kommer att bli

mkt bättre update nu när jag är hemma hos mamma igen ! Idag hade vi en typ "Fadderdag". Vi skulle vara med våra faddrar som går i tvåan. Vi fick glass och sen på klassens timme när tvåorna gått fick vi brownies och saft ! Idag ska mamma iväg och träffa sitt "tjejgäng". Så hon ska typ sticka om en timme för då börjar det. Jag borde förmodligen göra läxan snart, men jag orkar inte så jag gör den sen !^^ Det gick bra för mej på nationella proven ! Jag hade utvecklings samtal i förr går. WOOOHO ! I helgen ska vi kanske till landet. Det beror på om mormor och moffen ska dit. Usch, jag fattar inte att klassen snart ska splittras ! :( Och jag som inte ska vara med på vår sista skolavslutning ! :((((( Jag kommer ju typ missa ALLT ! Jag kommer sakna er 5B !
<333333333333333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0