Klassresa imorgon !

Hej ! Imorgon är det klassresa ! Vi fick hem en lista med saker som man ska ha med sej, så jag måste hämta lite saker hos pappa sen ! Kanske lägger upp den sen. Vi ska paddla kanot på klassresan och det har jag aldrig gjort så vi får ju se hur det går ! -.- Har inga läxor idag ! Skönt. Jag orkar inte göra läxor nu ! Jag skriver nog mer ikväll, om inte så skriver jag nog imorgon på morgonen, om inte så skriver jag på söndag ! Vi ska bara vara där en natt. fast det kommre bli jätte trevligt i allafall tror jag ! Puss ! <3





Kommentarer
Postat av: Fiah

sv: Frakten blir 16kr och då skickas smyckena i ett vadderat kuvert :)

2010-05-20 @ 15:17:20
URL: http://bjurstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0