Nice

Hej ! Idag hade vi skoljoggen. Jag gick den med Frida och Alexandra och vi pratade om lite olika. Mikaela töjde ut ledbandet (???) när hon sprang och Malin - som har astma - fick lite svårt att andas när hon sprang. Så när jag kom in så satt Mikaela på ena sidan av omklädnings rummet och Malin på andra sidan och jag såg först inte Malin utan gick fram till Mikaela och frågade hur hon mådde och då sa Sofie (en annan tjej i min klass) att jag skulle vända mej om och då såg jag Malin !^^ Haha, lite onödingt att skriva om men jag skriver i alla fall ! Imorgon ska vi typ vara på skansen hela dan och missar (som tur e) maten i skolan som är lax ! Jag kan inte fatta att det bara är 3 veckor och 6 dar kvar tills jag åker till Thailand (jag räknade i kalendern) ! Usch, jag har nog aldrig suttit på ett plan i 11 timmar. Jag underviker filmer om flygplan som störtar och sånt, fast jag är inte orolig ! Puss ! <33333



 vilken crap bild på mej, men den bjuder jag på ! <3




Kommentarer
Postat av: Malin

Vad söööt du är<3 älskar dig lillagmn<333

2010-05-12 @ 20:28:03
URL: http://pinksisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0