Älskar dej gumman!

              Du har en plats i mitt hjärta
för alltid gumman!
Det spelar ingen roll, hur långt ifrån
varandra vi är för vi ska alltid hålla ihop
och jag kommer 
      ALLTID ÄLSKA DEJ! 
   Jag skulle resa i DAGAR
för att träffa dej 
EN MINUT!   

        
  
You're my world!

You're the moon and stars above

You're the reason I know love, love, love

My only cause for being

You're my world!

You're the owner of my heart

Always close though we're apart, you know

You're my heart, my soul, my reason

You're my world

När vi började i samma klass i sexårs
trodde jag alldrig att jag skulle älska dej så här Mikaela!
Du är en av det bästa sakerna som har hänt mej!
Hoppar du hoppar jag!<3333
Du jag och Malin för alltid!
Du är så jävla underbar!


Kommentarer
Postat av: mikaela<3

tack så mycket!<333 kommer sakna dig, malin och alla<333

2010-09-16 @ 14:49:27
Postat av: Malin

Naww söt du e <33 älskar dejje och mickan meest! <3

2010-09-16 @ 18:35:16
URL: http://pinksisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0