En liten bildbomb(:

Hej! Jag hittade den här bilden från Thailand och är bara tvungen att lägga ut den för att den är så hemsk! (:

 Hahahahahahahaha jag håller alltid för näsan när jag är under vattnet så när jag inte gör det blåser jag ut med näsan jätte mkt!^^ Haha, bilden får en verkligen att as garva!

Nu när jag ändå at igång, kan jag lägga ut några fler sommar bilder för det att jag ju inte gjort än!!! Så här kommer några:

 En härlig bild på vår strand! <3 (inte mina fötter)

 En till bild på stranden


 Jag var as trött på att flyga! Det är därför jag ser så sur ut! ;)


 Det som ser ut som typ smuts på stranden är i själva verket krabbor upptäckte vi när vi satt vid den resturangen! Man såg att nånting rörde sej!

Haha, det såg roligare ut i verkligheten!<3



 Thailändsk cola??;)<33

Några bilder från Finland också:


Världens sötaste Im... Och så jag-.- xD haha


 och så världens sötaste Alva med sina coola ögon!^^ Fast det här är iof inte i Finland.

Haha, nu orkar jag inte lägga ut nåt mer. Kanske imorgon elr nåt. Puss<33


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg bild du vet den första :D <3

2010-09-23 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0