Hemmagjord pizza:P

Hej! Idag hade vi som vanligt sovmorgon så att vi började skolan kl9:50 vilket är väldigt skönt! :p Och sen var det en massa lektioner och så skulle vi ha musik som sista lektion. Men vår lärare var typ skjuk så vi fick ha en kort lektion med nån kille och sen fick vi sluta. Det var ju ganska skönt men jag ville gärna spela trummor igen! Sen gick Ice och jag hem till mej och sen skulle Felicia på en provspelning i stan och jag fick följa med. Sen kom vi hem och gjorde hemmagjord pizza (jag kom inte på vad jag skulle ha för rubrik och därför blev det den:P). Just nu sitter jag inne på Felicias rum och använder hennes dator. puss och godnatt!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0